tired, not at all!

Idag så har jag haft matte och sen på idrotten så fotade jag när folk åkte skridskor. Får ju inte träna på ett dygn efter vaccination. Sen så har nog sprutan gjort så jag har haft ont i huvudet idag o ibland har jag haft ont på olika ställen i kroppen och sen så har det kännts som om jag har haft feber i mellanont.
Men nu mår jag toppen :D Bara trött nu, men det brukar jag va efter skolan.

Idag är det syrrans födelsedag :D Grattis Carro :) <3
Imorn så blir jag moster <333
O så ska jag ut o passa hundarna i huset när C o J är på BB :)

Nu så ska jag nog packa, blir mycket jag ska ha med mig eftersom att jag ska stanna där i typ en vecka :)
Bland annat skolsaker, kameran, uppblåstbara madrassen, Carros skridskor (om jag lyckas bära med dem också) och sen massa kläder och sådant :P

Bye bye!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback