A little bit tired!

Sådärja, då är första skoldagen efter lovet slut. Ville knappt ta mig upp ifrån sängen i morse, försökte få det till att det inte var skoldag o att jag kunde sova längre men visste ändå att det var tisdag så fick gå upp ändå XD

Skoldagen har varit lite småseg :S men annars så har det varit kul på rasterna o så :)
Efter skolan så stack jag o hämtade Ludde, var så smart så jag varken kollade om det var luft i däcken eller tog på mig mina vantar innan jag cyklade iväg. Så mina händer frööööös o det gick segare än vanligt o cykla.
Så än så länge så har jag gått lite mer än 2,5 km idag o cyklat 7 km o senare ikväll när jag har återfått lite ny energi så ska jag göra 100 situps.

Fick även reda på att mitt matteprov inte hade gått så bra, hade gjort en massa slarvfel o sådant så fick ett g på det bara :( hoppas att det inte påverkar mitt betyg för mycket bara DD:

Nu ska jag försöka få lite energi så att jag kan göra mina situps senare :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback