TJOO!

Idag är det fredag för er som inte vet det ;) ÄNTLIGEN :D Ska bli så skönt o bara ta det lugnt speciellt nu när jag knappt kan röra mig efter gårdagen XD Har verkligen ont o det är inte lite :O Kan inte ens vrida lite på huvudet utan att det gör ont och behöver inte ens röra armarna för att det ska göra ont i dem o axlarna.
Kan ju säga att idrotten var kul men ingen kul träningsvärk/smärta man får DD:

Vi hade ju trekamp i Kallinge då vi sprang i en uppblåst "borg" som det var två banor i där man spände fast ett bälte runt magen och sen sprang så långt man kunde, satte en säck så långt man kom och sen FLÖÖÖÖÖG tillbaka XD, tävlade i tjurridning (elektrisk tjur och man fick endast hålla i med EN hand) och tillslut så spelade vi en omgång Laserdome då det var alla mot alla.

När jag sen kom hem från skolan så var det inte mer än upp o lämna väskan i lägenheten och sen ner igen för att cykla och hämta Ludde vilket betyder att man cyklar genom hela byn och sen ut till ett område som heter Ivetofta där man måste cykla ända längst ner i Ivetofta för de bor så långt ner DD: HAHA var så himla trött så jag bara ville hem så det tog ENDAST EN HALVTIMME att cykla dit, hämta Ludde och tillbaka hem :OO Snacka om rekordfart för mig! :O

Ska lägga mig i soffan o kolla på film eller något tv-program för orkar inte ens sitta vid datorn så ont jag har ^^
Hoppas att jag mår betydligt bättre imorn, annars blir den här helgen ännu drygare än den borde -.-

Sorry för klagoinlägget ^^

Här är en bild på begravningsbuketten som jag gjorde idag :)


Ha det så bra allihopa o jag hoppas att ni får en riktigt bra helg! <3





Postat av: Alex

ahahahahaha :D Träningsvärk kan du gott ha efter den där toppendagen med laserdom och allt annat kul!



Fin blombuket du gjort också...nu ska du bara lära dig rita ;) Och ja, vi är bäst på att kommentera! ^^

2011-01-21 @ 16:48:16
URL: http://meeoweatalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback