Helgen!

Hejsan svejsan, hoppas alla har haft en bra helg och hoppas att den är bra enda tills denna söndagen är slut ;)

Min helg har väl inte varit så rolig, i fredes så mådde jag ju inte bra o igår förmiddag/ lite på eftermiddagen så hade jag fortfarande ont. Men blev som tur lite bättre på kvällen :) Nu så har jag knappt ont alls :D Vilket är så himla gött!

Aja, så min helg har i alla fall gått ut på att sova, se på film, sova, handla och ännu mer film o sova. Låter nog inte så kul, men det var ju inte kul ändå XD

Just ja, gick inte o blogga igår för blogg.se hade något fel ^^

Nu så ska jag fixa mig lite för man vill ju inte sitta i morgonrock och ha en handuksturban på huvudet hela dagen :P

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback