Devote = not good for me!

Okej okej, skaffade ju en ny blogg på devote och började blogga där, men det kändes fel. Känner mig mer "hemma" här på blogg.se :)
Så tänker stanna här nu :) orkar inte byta och känns ju lite snopet att skaffa ny blogg när man väl bloggat här så länge...

God fortsättning på er alla och ni vet ju inte vad som hänt på sistonde och ska se om jag orkar göra en stor uppdatering annars får det helt enkelt bli så att jag bara bloggar om det som händer från och med ikväll :)

Kan i alla fall skriva att nyår var jättebra och jag firade den hemma hos Anna och nu är jag hemma hos Carro och ska vara här tills imorn. Sen på måndag så blir det att jobba på mammas jobb.

See ya later!






Postat av: Alex

Jag förstår att du tkr andra bloggplatser känns helt weird :P Hoppas du har haft en bra jul/nyår ^^



Tänkte bara hälsa lite grann hehe :)

2011-01-02 @ 17:44:27
URL: http://meeoweatalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback