Min kamera är här!!!

Idag så fick jag äntligen mitt kamerahus och objektiv :) Måste dock kolla om man kan fixa objektivet eller inte, det är stabilisatorn som det är något fel på så jag får sticka ner till Audio o Video någon dag eller åka till någon kameraaffär :) Hoppas det går att lösa o att det inte kostar alldeles för mycket ;)

Har även bokat en tid hos optikern för måste kolla min syn för att få ett körkortstillstånd. Så ska dit på fredag :) Ska ju ansöka om körkortstillstånd eftersom att Steve ställer upp på o gå en kurs o övningsköra med mig :D Blev överlycklig när Carro ringde och berättade det för mig igår :D

Ajdå, nu när jag höll på o skriva så började Ludde att hulka sig. Fick springa med honom till toaletten. Säg inte att han ska bli sjuk nu :( Det har låtit i hans mage hela dagen o nu spydde han :((( tycker synd om honom :(

Aja, ska ta hand om Ludde nu. Ha det bra! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback