Thursday!

Hurray, it's thursday!
Nej, men är glad för att det är fredag imorn :P

Idag så har man haft tre timmar matte, sen så åt jag, Majah och Lina i matsalen fast än att jag och Majah fick sluta tidigt :P Det var köttfärssås och spaghetti men spaghettin var jättekonstig :O Typ seg/hård o man kunde knappt ta mat för att den satt ihop :O
Aja, skitsaksamma :P
Sen hängde Majah med mig hem eftersom att hennes bussar går så sällan ifrån Karlshamn. Så vi gick ut med Ludde och snackade en liten stund men sen så hann vi inte mer för hon skulle med bussen :P Ludde var helt galen när vi gick ut med honom :O

Sen så har jag känt mig konstig hela dagen och nu känner jag mig konstig i huvudet och har huvudvärk så tog nyss en panodil och hoppas att den gäller.

Just ja, pratade även med min Svenska/Engelska lärare idag om filmanalysen. Glad att hon sa att hon tog det lite lätt med bedömningen på dem sen för att det var ett par veckor sedan vi såg filmen :P

Nu så ska jag skriva det sista på filmanalysen och om jag hinner/orkar så ska jag göra en powerpoint till min redovisning imorn :) Men det är inget som jag måste ha med :P

Oj, detta blev ett ganska långt inlägg ^^

Hoppas att alla får en bra torsdagskväll och att er helg blir superduperbra! :)





Postat av: Viktorija

Sv: Lägg till mig så lägger jag till dig när min visar 111 ;)

Kram

2011-02-10 @ 20:29:19
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback