Synundersökning!

Sådär ja! Idag så har jag först varit i skolan och sen så när jag kom hem blev det att ut o gå med Ludde, käka lunch o sen så stack jag till optikern. Jag har tydligen jättebra syn :D Så nu ska jag bara beställa hem en blankett från transportstyrelsen så att jag kan få mitt körkortstillstånd :) Men nu när jag skulle beställa hem den så fattade jag ingenting så får be mamma om hjälp när hon kommer hem :P

Imorn så blir det Öppet Hus på skolan, lite tråkigt att det är på en lördag men det får gå ändå. Sen så resten av helgen så hade jag tänkt mig att det blir o måla, spela keyboard, kolla upp om jag kan fixa mitt objektiv, städa, plugga o kolla på någon film. Så får väl se om den här helgen blir något bra eller om jag kommer vara jättetrött efter 6 skoldagar :/

Nu ska jag kolla på tv och mysa med Ludde :)

Hoppas att alla får en jättebra helg! <3





Postat av: FotografOliviaOlsson

Hej skulle du vilja gilla min blogg på facebook?http://www.facebook.com/pages/Oliviasphotolife/183354521705502

2011-02-04 @ 19:38:10
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback