Stooorm!

Ehm ja, har varit storm här hemma vid så blev typ ingen sömn inatt. Gick in på Skånetrafikens hemsida imorse o såg att tågen var inställda från 5:42 - 20:00, någorlunda roligt när man skulle till skolan!
Aja, stannade hemma idag med Ludde istället. Hade ju ont i magen i morse o så också så jag tyckte inte att det var värt det att ta sig till skolan då. Får plugga hemma på det jag missat idag. Men det är inte så farligt :)

Imorn så är det som sagt inga lektioner som vanligt på onsdagar ;) Så ska nog ta mig in till stan och möta Anna. Är ett tag sedan vi träffades sist :S

Nu så ska jag bädda ner mig i soffan, dricka te, kolla på tv :)

Bilden ovan är som jag printscreenade när jag hade skrivit klart mitt hantverksarbete. Glad att jag är klar med det! :)

Ha en trevlig kväll! ♥





Postat av: Viktorija

Hej! Har ni startat något jag kallar "månadens bild/blogg", sugen på att läsa mer? Klicka in dig på min blogg så står det hur man ska göra! :)

Kram

2011-02-09 @ 15:15:19
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/
Postat av: Alex

Lalala, melodifestivalen suger, vill du ha riktig underhållning så ska du ju kolla på musikprofilens "kärleks gala" imorgon kväll :P hehehe

2011-02-10 @ 20:47:53
URL: http://meeoweatalex.blogg.se/
Postat av: Alex

Jaa det får vi göra! Har ju photoshop cs5 på laptopen nu ;P Det är nice, vad säger du om sportlovet? ^^

2011-02-10 @ 20:53:44
URL: http://meeoweatalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback