Drömmer <3

Som rubriken säger så drömmer jag, varje dag så drömmer jag mig bort. Speciellt nu när resan närmar sig :D Sjukt att om två veckor så är jag i Turkiet o gottar mig :)))

Just nu så kollar jag på bikinis. Vill ha så många snygga som jag sett :O Checkade nyss in på BikBoks hemsida och såg att de fått in jättefina bikinis där. I'M IN LOVE ♥
Vill gärna ha en vit för att om man är brun så syns det mycket eller en "korall-orange" (som jag kallar det för). Sååå fint :) Men är rädd för att om man köper en vit så kanske den blir genomskinlig :S Men om den har tjockare tyg eller är vadderad så kanske det funkar? :O
Lägger upp några bilder på ett par favoriter :))
(bilderna är BikBoks)
WANTWANTWANTWANTWANT


Sen så kunde jag ju absolut inte låta bli att kolla vidare på BikBoks hemsida o såg även de här fina sakerna:
vill havill havill havill havill havill havill havill havill havill ha, så fiiin :)

Ja, drömma kan man ju allt göra :) <3






Postat av: HANNA

tack :D

2011-04-13 @ 22:08:12
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback