En text...

Sitter och tänker på besvikelser som man fått gång på gång. Varför ska livet vara så svårt och jobbigt. Varför kan inget gå som man vill och varför är vissa personer som de är? Varför måste det finnas de som är så falska och de som bara verkar vilja bli av med en fast man inte gjort något fel. Varför blir man bortslagen och känner sig oälskad. Varför är livet så här, varför kan det inte vara en dans på rosor eller som i en underbar dröm. Livet blir aldrig som man vill ha det och det är omöjligt och veta vad som händer i framtiden. Vet redan nu att det kommer bli så många fler besvikelser, svek och dolkar i hjärtat. Men är redan så trött på det. Bara önskar att man kunde få det lite lättare i livet att allt inte skulle vara så här jobbigt. Förstår mig inte på vad som händer. Tog lång tid för mig att "förlåta" men nu så är det oförlåtet igen, orkar inte med att du svikit mig ännu en gång. Du kanske ser det som en bagatell eller kanske inte förstår, men man får faktiskt tänka sig för innan man gör några handlingar. Hur skulle det annars sett ut. Mår skit för detta nu, kanske det var en liten sak men nu har bägaren blivit överfull och runnit över, detta blev sista droppen, vet inte vad jag ska göra nu. Ge mig tid o tänka efter, jag vet inte längre om jag vågar låta dig få chansen, förlåta dig för detta eller om jag ska släppa dig helt. Detta är svårt, men jag orkar verkligen inte mer skit nu.





Postat av: Nea

Det suger =/ Jag vet hur det är =/

Men allting kommer att bli bra så småningom =) <3

2010-09-06 @ 21:49:09
URL: http://www.neeeeea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback