Blogga eller inte blogga, blogga får det bli!

Okej, okej, okej! Jag har varit dålig på att blogga o nu så ska jag försöka ändra på det, jag ska skärpa mig, det måste jag!
O måste även ta upp en sak som Linnéa nämnde för mig o det var det där om att jag alltid skriver att jag ska ladda upp bilder men det blir inte alltid så.... Jo det är så här att uppladdningssaken här på bloggen segar alltid med mig o jävlas. Så det är inte alltid så enkelt att ladda upp bilder och jag har ingen lust eller ork till att ladda upp bilder när den inte vill som jag vill. O det ska jag också försöka att bättra mig på, säger jag att jag ska ladda upp bilder så ska jag göra det. Måste  bara komma ihåg det också, annars så får väl någon påminna mig :)

Okej, orkar inte skriva om gårdagen för är jättetrött just nu så skriver bara om hur dagen varit ^^

Idag så gick jag upp halv sex, fixade vid mig, käkade frukost och sen drog jag ner till tåget. Hade datorkunskap från kvart över åtta till kvart över elva då vi slutade :) Gött! Sen så var jag hemma med tolvtåget :P Hittade en plånbok på tåget där jag satt som jag tänkte lämna hos polisen. Men polishuset var stängt, DE HAR VÄRLDENS SÄMSTA TIDER!!! Så får nog lämna den till någon av "tågvärdarna" imorn om det finns några på tåget för det fanns det nämligen inte idag för annars hade jag ju lämnat den till någon av dem. Aja, det borde nog lösa sig för annars så får jag nog dra till polisstationen ändå.
Aaa, så sen efter jag hade cyklat ner till polisstationen så stack jag hem, tvättade och sen kom mamma hem o då tog hon över tvättningen. O då så var jag tvungen vid att snygga till mig lite innan jag skulle på återträffen med gamla 9B.
Det var så roligt o se alla igen fast att vissa inte kunde vara där. Hoppas att vi kommer ha fler återträffar för det var verkligen roligt :)
Här är några av bilderna ^^
Jonna, Niklas son Olle och Dio :)Så söööööt Niklas son är :DPatricia, jag o Linnéa <3

Nej men nu ska jag gå o NaNa, natti på er :)

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback