Mörkt, tråkigt, höst!

I helgen så var Anna här, alltså från i lördes till igår. Vi hade skitkul :D Men blev besvikna på Paranormal Activity för vi trodde att det skulle vara en asläskig film och att man skulle ha problem o sova o sådant sen, men ICKE! Den var inte som vi förväntat oss, inte för fem öre ;O

Idag så har jag gjort typ INGENTING, har bara kollat på tv, lekt med Ludde och varit ute med Ludde innan mamma kom hem. Sen så hjälpte jag henne med att dammsuga hela lägenheten o fixa diskmaskinen o lite till. Nyss så klev jag ur badet, var så skönt o bada för det har jag inte gjort på så himla länge. Alltså bada i badkaret :P

En sak som jag tycker är lite tråkigt är att det är så mörkt ute nu och att vi har ändrat klockan till vintertid :S Hur kul är det? inte kul alls :(

Aja, jag ska inte klaga för vi har i alla fall lov denna veckan vilket är väldigt skönt :D

Vid tio så ska jag kolla på Medium på tv4+ och sen så blir det nog att ta o fixa naglarna i någon fin färg :P
Men nu så ska jag gå och fixa ansiktsmask, skrubb och vatten ;P Så kan ju säga att det blir en liten "spakväll" för mig :) Kanske provar mammas fotbad om jag får ^^

Pussar <3





Postat av: Alexandra

Jag ska oxå måla naglarna snart :) Rosa blir det nog..

Jo, det är bra med mig, det är ju lov :P Och Frida..du komr att äga på PS snart, jag lovar :)

2010-11-01 @ 21:28:42
URL: http://meeoweatalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback