Desperete Housewives och Cougar Town

Ikväll så blir det de två programmen som står i rubriken :)

Idag så har vi haft engelska och svenska i skolan, var grymt trött hela dagen ^^ Sen så jobbade jag klart snabbt på svenskan så jag fick sluta två timmar tidigare. Ganska så skönt :) Så var hemma klockan två istället för fyra :)

Imorn så ska vi lämna in våran datorer i skolan för vi ska få nytt Windows o så ska de fixa med nätverket. Aja, kommer nog bli bra :)

Nu sitter jag här och har precis käkat middag, idag så blev det köttfärssås med spaghetti :)

Just ja, imorn så ska jag in till stan på eftermiddagen o möta Anna :D

Nu ska jag gå och kela med Ludde :)

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback