Ojoj

Inte hunnit med att blogga ^^

Vi var i Lund i tisdes med klassen = UNDERBART BRA O ROLIG DAG :D <3
Köpte en jättefin klänning på Gina för mitt pressentkort, la till en femtiolapp för att köpa den ;)


Here it is ;)

Väldigt bra dag iaf, om man undser ifrån en sak, men vill inte prata om sådana barnsliga o dåliga saker.
Några av de hundra bilderna som jag tog :D
Sen igår så passade jag lillkillen(Ludde) hela dagen när mamma jobbade =) O jag var så in i bombens trött sen så orkade inte blogga plus att jag har haft problem med internetanslutningen på min dator i två dagar nu :S Men som tur så gick det att fixa med mammas hjälp när hon ringde till Bredbandsbolaget, blev en massa saker som behövdes ändras tydligen. Aja, skönt att det är fixat nu :D

Sitter just nu och kelar med Ludde, lyssnar på musik o väntar på att maten snart är klar :)
Efter maten drar jag ner till affären, köper chips o dippa som jag o mamma ska ha ikväll ^^ Lite onyttigt men jäkligt gott :D

Längtar nu till nästa helg då man drar upp till fina Jönköping med mamma o bor på hotell och har det mysigt bara vi två :) Under den helgen så ska Ludde bo hos uppfödaren (Basia) så man får se om han har saknat oss när vi kommer hem :)

Det var i alla fall en liten uppdatering av mycket info som jag har minskat ner, haha XD

Har även haft lite roligt o fixat lite med bilder :D


Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback