Trötter XD

Idag efter skolan så stack jag hem o när jag kom in i trappuppgången så sprang jag ner i källaren o hämtade tvättestugenycklar, sen sprang jag upp i lägenheten och lämnade min väska o tog tvätten, sen var det bara att springa ner o mata in allt i maskinerna o sen upp i lägenheten igen. Efter det så tog jag mig en dusch och sen stack jag till tågstationen där jag mötte Sandra och då så gick vi ner till Maxi. När vi var klara på Maxi så stack vi till Fäladen för vi skulle träffa Alicia o Alle där. Men när vi väl kom till Fäladen så mötte vi Simon och Ida o pratade lite med dem o löjlade oss XD Sen så råkade de kasta en boll in på en trädgård o så fick de hämta den XD Sen råkade Ida sparka upp bollen på en häck och då så hjälptes de åt att ta bollen när de stod på en cykel XD DE ÄR GALNA :P

Ja, sen stack vi till "lilla huset" och tillbringade ett antal timmar där :D Efter det stack jag och Alle hem till hennes pappa där hon plattade mitt hår på exakt 17 minuter ;) Sen stack jag hem =) Nu sitter jag här och är jättetrött XD Ska nog platta igenom håret lite imorn bitti innan jag drar till tågsationen och möter resten av tjejerna från tjejgruppen :P Sen bär det av in till stan hela dagen ;) GÖTT :D

Nu ska jag kolla klart på CSI Miami :P

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback