Plugg o lite annat =)

Var i skolan igår till lunch men sen fick jag kramp i magen så gick hem då, sen sov jag nästan resten av den dagen.

Idag så var jag i skolan, HELA dagen :P Slutade tjugo i två o då så stack jag hem till Sandra och gav henne skoltröjan som vi fick idag :D Får väl ta något foto på den sen eller något, eller så kollar jag om de andra i klassen fick bra bilder :)

Lite senare idag så blir det att plugga in engelska glosor som jag fick idag men som bara är till imorn, och så ska jag läsa lite SO som vi skrev idag på lektionen så man förstår det till imorn. Men innan det sker så ska jag nog vila en liten stund nu och sen blir det att ringa Anna =)

Sen är det även så att Grey's Anatomy har ju säsongstart ikväll med, det får man ju inte missa ;)

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback