Gårdagen var bara TRÖTTHET!

Igår så ringde tandläkaren o väckte mig, hade endast sovit i fem timmar så var SUPERTRÖTT! Hon berättade att jag fått en ny tid o den var bara en timme efter telefonsamtalet, jag blev skitstressad. Men hann ner där i tid ändå =) När jag väl kom dit så satt jag o väntade o väntade och tillslut undrade en av tandläkarna vem jag skulle till, då hade det blivit något konstigt i deras planering (STÖRIGT) men fick ändå gå in där snabbt emellan ett annat besök. De sa inte så mycket och det tog max fem minuter och sen fick jag sticka hem igen. Hade ju lika gärna kunnat ligga hemma och sova tycker jag -.- Menmen, man får inte alltid som man vill :/
Sen när jag kom hem så gick jag o la mig igen, men då skulle ju självklart telefonen ringa stup i kvarten så fick ingen sömn alls. Så sen på kvällen var jag övertrött. Men sov i alla fall gott i natt =)

Idag så hade vi nationella i engelska (IGEN) hoppas det gick bra =) Var skrivuppgift så har ingen aning om hur det visar sig i resultatet sen :/
När jag kom hem så kände jag att jag vill äta vofflor idag men det vill inte mamma, så det blir inte det :( TYPISKT OCKSÅ! Aja, får väl slänga ihop det någon dag när jag är hemma själv bara för det :P

Nu ska jag kolla lite på tv och ta det lungt =) Senare ikväll så blir det att plugga på engelska glosor och kolla på Grey's Anatomy :D

Pussar <3





Postat av: Alexandra

Vi kan käka våfflor imorgon om du vill :)

2010-03-25 @ 17:25:34
URL: http://meeoweatalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback