Fint väder ;)

Sitter och njuter av det fina vädret =) Kollar ut, är inte ute såklart ;) Väntar på att pastan ska bli klar för sen är det mattajm :) Är väldigt glad idag :D Kan ju berätta att det är för att tyskaprovet är avklarat plus det gick nog ganska bra tror jag , sen så klarade jag SO:n ganska bra den också =) Sen imorn så blir det filmkväll :D och på torsdag ska jag till läkaren (IGEN) för att få mer information om den nya medicinen som jag ska få =) Och efter skolan blir det utvecklingssamtal men det går nog bra :D Och på freag efter skolan så blir det tjejkväll =D

MYCKET TRRRRREVLIGT ;) Och på lördag blir det nog att va med Sandra :D
MYCKET TRRRRREVLIGT ;)

Väldigt possitivt känner jag nu och tjejgruppen är jättebra :D Ska in till stan sen en dag med alla från gruppen ;)

Så ja, dagen har varit bra :D Och känner mig glad :D

Nu ska jag fortsätta med maten o sen blir det att käka den o efter det så blir det lite engelska pluggning och sen tv ikväll vilket betyder BRA program för det är tisdag :D

Pusssssssar <3





Postat av: Alexandra

Det är ju bra att du känner dig glad :)

2010-03-09 @ 21:42:51
URL: http://meeoweatalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback