Allt möjligt skit :P

Woho, fredag :D

Dagen idag har varit goodie, först skola med bild, slöjd, idrott och matte,  efter det så stack jag hem o sen har jag tagit det lungt, kollat lite på tv och pratade med mamma en stund innan hon skulle iväg.

Blir hemma själv till på söndag så imorn blir det att städa för på söndag ska vi fira Carro här hemma =) Ska inte in till stan imorn och kolla på Eric Saade, är inte värt att betala nästan hundra spänn för att se EN låt. KNAPPAST! Är lixom pank nu med, så inte värst lyckat. Kan ju alltid hoppas att han kommer på Kristianstadsdagarna istället. Hoppas att Rix fm kommer dit detta året igen :D

Aja, sommarsnack -.- VILL JU HA SOMMAR NU, men när jag pratar om den så blir jag så besviken eftersom att det inte är sommar än XD

Har funderat lite på att klippa lugg, har ju snelugg nu. Fast jag vet inte om jag hade passat så bra i det, men hade inte gjort mig något om jag hade klippt det för mitt hår växer ut så snabbt igen ändå :P

Suttit och lyssnat på denna låten några gånger nu, kollade några andra låtar på youtube och råkade klicka mig in på den här :P


Nu ska jag kolla klart på Bones och lite senare ska jag nog eventuellt kolla på någon bra film med, men vet inte ännu vilken film. Det återstår att se :D







Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback