Bränna, första doppet, new clothes <3

Okej, nu så har jag inte skrivit på några dagar, fy skäms ^^
Men jag har varit busy med solen, första doppet, bränna (ta hand om den), passa hundar, spela brännboll och lite annat XD

Som sagt så i torsdes hade vi vårt spexfoto, alla var jättesnygga i sina "nya" utseenden ;) Haha :P Sen i fredes så spelade skolan brännboll på friluftsliv medan vissa andra praoade o gjorde lite andra saker :) Glömde smörja in mig så jag brände mig något så fruktansvärt, vilket jag inte märkte förens när vi badade på korsan efter skolan :S Mitt första dopp detta året gjorde jag då i alla fall ;) Men på kvällen så kunde jag knappt röra mig när jag var uppe hos C o J :O Sen har jag haft ont hela helgen så har inte kunnat göra så mycket. Passade i alla fall Carro o Jimmys två små voffsingar i lördes (Tyson och Ozzy) väldigt roligt för de var så gosiga och faktiskt inte jobbiga, lite jobbig var Ozzy när vi var ute men annars var det helt ok ;)
På kvällen sen när C o J kom hem så hade de shoppat till mig på Ullared, gissa vem som blev glad? ;) SKITFINA saker :D I'm happy, happy, happy :D Behövde verkligen lite nya saker i min garderob ;)
Lägger in bilder på sakerna sen när jag fotat dem, kan göra det imorn ;D

Sen har det inte hänt mycket mer, idag så har jag suttit och löst korsord och andra kluringar i en gammal Kalle Anka bok som jag fick 2006 som jag inte ens börjat i XD Men löste hela boken idag som var på hela 84 sidor, inte illa det inte :D Och efter det så har jag även löst sudoku i en bok som jag också fick 2006 XD Lite gammalt men det gör mig inget :D

Nu ska jag nog kolla lite på film, men tror jag i alla fall börjar lägga upp lite bilder som jag tagit på senaste tiden som jag inte orkat/hunnit lägga upp än :P

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback