What About Now?

Jahopp, sitter i mitt rum som är typ lite stökigt eller vad man ska säga, men det är för sängen står upp o den ska syrran komma o hämta, idag hoppas jag! Sen imorn får jag min säng, skulle fått den idag men möbelfirman hade den dumma lastbilen i Ystad?!?!? :O Dåligt, dåligt!
Skulle egentligen fått min säng förra veckan men då hade möbelfirman fått fel säng skickad till dem.

Lite irriterande tycker jag, så hade tagit bort både lakan, täcke o kudde o allt från sängen och sen ringer de o säger att den inte kommer idag :S Blir att sova inne i mammas sovrum idag bara för det -.- Eller så sover jag på soffan, men den soffan är inte bekväm för fem öre DD:

Aja, nog snackat om det :)

Idag så har även Anna, Molly (hennes syster) och Basia (Annas mamma) varit här :D Fun, fun :) Jag o Anna snackade o dampade som vanligt  :D Sen så var vi även nere i affären o köpte lite gott naturgodis, MUMS :)

Plus har även snackat lite med underbara Alicia idag, hon är uppe i Göteborgs trakterna o Ullared :) Fuskigt ;) Men aa :D O hon är så snäll så hon köper en plattång till mig där uppe så betalar jag för den sen när hon kommer hem :D Skitbra ! :D (Y) Plus har ju fått min lön nu så ;)
Men hittar inte mitt id-kort DD: Det har bara försvunnit sådär, finns ingen stans. Rädd för att jag tappat det :( Men ska leta mer någon annan dag. Får nog använda mitt pass när jag ska fixa med min lön XD

Nu ska jag bara ta det lungt ikväll, har ont i magen o ryggen/axlarna så har inte lust att göra något speciellt :S Just nu hade det varit gött o ha en sådan massagestol, hahaha :D

Blir nog någon film ikväll också eftersom de sänder filmer varje kväll på 4+ ;)

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback