Upprörande!

Hörde nyss en ambulans köra på stora vägen, det händer för mycket olyckor! Hör ambulanser köra förbi dagligen och jag ljuger inte :S
När jag och mamma skulle köra in till Sölvesborg en dag så skulle vi köra om en personbil med släp och när vi var vid insidan av släpet då så börjar den idioten som kör bilen svänga ut, då tänkte han köra om de andra bilarna framför. Inte nog med att han körde för snabbt med släpet utan han skulle om de andra bilarna när vi höll på och köra om honom. Så mamma fick lägga sig på bromsen snabbt som tusan och hon tutade som en galning. Men mannen i bilen brydde sig inte. Så sedan när vi körde förbi honom när han kört om de andra så blängde jag surt och räckte fingret till honom o mamma blängde också surt. Man kunde ju inte andas riktigt förens långt därefter. Vilka idioter det finns ute på vägarna :S
Kom på och tänka på nu när jag och mamma körde hem från Maxi så såg jag en ballong vid järnvägen, precis när ett tåg skulle köra där. Och ett tu tre så såg jag två små flickor leka där med ballongen. Den största flickan kan har varit sju eller åtta år. BLEV JÄTTERÄDD! Sen så när tåget körde förbi så satt de inte alls långt ifrån och vinkade på det. Jag fick rysningar och blev jätterädd för att något skulle hända dem, som tur så gjorde det inte det. Men föräldrar borde ju ha bättre koll! Här finns både stora vägar och tågspår med fullt av trafik. Finns även många blådårar. Så lite koll borde man ha på sina barn! Förskräckligt om det skulle hända dem något ju :(

Usch nej, nu måste jag tänka på något annat. Tror jag ska kolla på en film nu.

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback