Nästan två veckor sedan ^^

Trodde inte att det skulle dröja så länge mellan mitt bloggande :O Men tyvärr så har det blivit.
Eftersom det redan är onsdag när jag skriver nu så kan jag ju inte skriva att jag kom hem från kusinerna igår utan i måndes var det ;)
Har varit där från i fredes och det har varit roligt och hänt mycket saker :P

I fredes så åkte jag till dem väldigt tidigt, klockan var bara 10.00 när jag satte mig på tåget på väg in till stan. Därefter så köpte jag jojjo kort och sedan åkte jag vidare till lilla Knislinge. Väl när jag var på väg till kusinerna så mötte Wilma och en kompis till henne mig. Sen badade vi till eftermiddagen och på kvällen så drog vi oss ner till farmor och farfar där vi firade mig en stund.

I lördes så blev det mer sol och bad, brännde mig lite på ryggen XD Sen så på kvällen var jag med Anna när kusinerna var på Diggeloo. Väldigt trevligt, gick jättelångt o båda hade ont i fötterna sen o var fulla med myggbett (vilka fortfarande kliar :S)

I söndes blev det mer badande och solande, fick även agera livräddare :S
Brännde mig på magen den dagen XD o lite på benen ^^

Sen i måndes så hängde jag med och lämnade Wilma på fritids och Melker på dagis sen drog jag ner till Anna vid två tiden och vi bestämde oss för att cykla till tydinge o bada. Gött i vattnet men tog ett tag att hoppa i för vi vågade för visste inte hur djupt det var. Men vi hoppade ändå i tillslut :P Cyklade dessutom lite fel XD

Och igår (tisdag) så hände det inte mycket alls, gick en runda med mamma och Ludde och sen hälsade vi på Carro en liten stund innan vi gick hem :)

Nu ska jag kolla lite till på tv och sen blir det sängen.

Förresten, har fått mitt sluttagliga besked, är intagen på John Bauer Florist och Dekoratör programmet i Karlshamn till hösten :D

Får bli en bild på mig från Wanås :)


Natti,
Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback