Hundvakt!

Okej, igår stack jag till Carro o Jimmy för att vara hunvakt så bor här nu i helgen :)
Hundarna är mysiga o snälla men lite testar de en ;) Haha, men de får inte som de vill inte, för det är jag som bestämmer :D

På tisdag så har jag o mamma planerat o åka till Anna, kul :D Länge sen nu :O

Sitter och lyssnar på musik som jag aldrig hört innan XD O hundarna sover här i sofforna o vädret är skit ute. Regnat hela dagen lång o nu på kvällen så har det blåst som attan DD: o det gör det fortfarande o så kiommer det luite regn hela tiden -.- Aja, vi behöver regnet för det är så torrt ute.

Åkte och handlade med mamma eftersom hon ändå skulle till affären innan idag, köpte massa mat (tacoos o tillbehör) sen kryddor o så. Inte ofta man handlar så mycket själv o mat över huvudtaget i min ålder :)
Bra att man får vara iväg såhär ibland o bo själv o ta hand om hundarna o helt enkelt ha ansvaret. Det ger väldigt mycket. Plus det är inte alla som har möjligheten till det o får det svårare när de flyttar hemifrån.

Tss, gud vad jag snackar XD

Imorn kommer Carro o Jimmy hem, eller i rätta sagt idag eftersom klockan passerat midnatt ^^

Nu ska jag glo lite till på tv o lyssna lite till på musiken o sen blir det sängen för min o hundarnas del ;)

Natti =)
Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback