Den bästa rubriken!

Hej, hopp :)
Ett tag sen sist. Vatt varmt och då har jag inte viljat sitta vid datorn ^^
Har varit i stan med Anna två gånger, ena gången kollade vi på några spelningar och igår så shoppade vi loss, riktigt ordentligt! :)
Ska gå och fota mina inköp, plus idag så köpte jag ett par jeansleggings ;) Riktigt fina var dem så kunde inte låta bli ^^ Köpte även biljett till Tivolirock igår :) Ska bli skitkul fast än att de har lovat regn och åska på lördag :D
Igårkväll var jag även med Carro och Jimmy o badade i Jimmys föräldrars pool, det gillas (Y) Så gött det var, det var ju bra temperatur i den också :D

Förresten, stör mig riktigt på folk som har körkort men inte kan köra bil! En man som körde med släp och allt på motorvägen. Jag och mamma skulle ju köra om, men då så svänger den jävla bilen ut när vi är sidan om, så mamma fick ju reagera snabbt och hon tutade med som en galning. Men nej han skulle ändå köra om de andra. Så tillsist när vi körde om honom så räckte jag fingret, mamma tutade och glodde surt. Vet inte hur lång tid det tog för mig innan jag kunde andas normalt igen, blev så chokad :S 

Menmen, nu ska jag fota inköpen ;)

Btw. sorry för stavningsfel när jag skriver inlägg med mobilen ^^ Tillexempel det förra inlägget som jag skrev när jag låg på stranden.

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback