Varit sjuk :(

Söndes var grymt bra för att Anna var här :) Vi hittade lite kläder som jag ska sälja ;)

Igår så var jag hemma från skolan, mådde inte alls bra :( Sen sa mamma att det var bra om jag stannade hemma idag också så det gjorde jag. Har bara vatt lite illamående idag men annars så har det varit ganska bra. Ska plugga lite ikväll eftersom jag har missat lite i skolan nu, ska göra matteläxan o sen så kommer jag nog skriva lite på mitt u-landsarbete.
Missade första nationella provet idag så får väl göra det en annan dag, men det är ett på torsdag också, men det är uppsattsskrivning. Som tur så kommer vi få ha godis och datorer då så det blir nog inte så jobbigt ;)

Nu ska jag kolla på tv en stund sen blir det plugg :/

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback