SKOLA :(

Hellou ;D
Idag så fick jag göra det nationella provet som de andra gjorde igår, känns som om det gick bra :D Fast jag har missat jättemycket under de två dagar som jag var borta :( Ska nog plugga en liten stund ikväll, annars så blir det fullt upp med plugg imorn i vilket fall som helst -.-
Mycket i nian :O !
Nationellt prov imorn också men då är det uppsattsskrivning så vi får ha med oss datorer som vi kan skriva på, mp3 och godis :D Så det är ju bra, men det är bara för att det är så länge som vi ska sitta och skriva. Blir inga vanliga lektioner imorn då alltså för först är det nationella och sen så är det så att vi ska ner till Humle där vi ska lyssna på någon man som ska berätta om när han var i ett koncentrationsläger.
Så fullt upp imorn alltså, kommer nog vara helt slut på kvällen :/

Nästa vecka så händer det mycket med plugg också, för vi ska ha tyska prov, tyska glosor, matte-prov, no prov, engelska boken ska vara utläst, bokrecensionen ska vara klar och vi ska också ha ett no läxförhör. Kommer säkert komma fler saker som vi ska göra så ja, jag får plugga mycket nu. Hela helgen kommer nog i princip att gå åt till pluggning tyvärr :( Ingen fritid, ingen ro.

Nu ska jag ta det lite lugnt o sen blir det nog plugg som sagt.
Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback