Passar sötnöt ;)

Sitter här hemma o passar lilla söta Ozzy, och för att jag ställde upp på att passa honom så skulle C o J handla maten åt mig. SUPERBRA :D Slipper jag springa ner till affären speciellt nu med när jag inte är riktigt bra än.

Jag o Ozzy lyssnar på Beyoncé bara för att han gillar henne, låter tokigt men det stämmer :D <3

Han är väldigt kelen idag :D Haha, så söt han är. Om jag bara hade orkat så hade jag såklart fotat honom men jag orkar som sagt inte XD Väldigt trött :P

Loggade in på bilddagboken och det var något nytt som hette soclog o så stod det att man kunde kolla vad det var, men då så fick man helt plötsligt en blogg där :O Men som tur så kunde jag inaktivera den igen :D Vilket var super, för vill bara skriva här =)

Förresten, syrran undrar hur min nya skjorta ser ut, kommer lägga in en bild på den lite senare idag eller imorgon ;D

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback