Får panik!!!!

Har precis kommit hem från skolan o ska sitta HELA dagen idag och skriva på U-landet. NI ANAR INTE HUR MYCKET JAG ÖNSKADE ATT JAG VAR INSNÖAD I MORSE ELLER ATT JAG SKULLE BLI SJUK I SKOLAN!! För har jättemycket att skriva för vill inte ha IG på detta. Sen nu så spelar någon granne ashög musik så det bara dånar och jag kan inte konsentrera mig. JAg sa till och med till Niklas idag att jag tyckte inte att det var bra att vi skulle gå länge imorn för vi fick inte vår sovmorgon i måndes. MÅSTE VERKLIGEN JOBBA MED U-LANDET! Detta är hemskt! Plus är så trött för det enda jag har gjort de senaste dagarna är att vara i skolan o plugga. MAN BLIR HELT SLUT!
Och nästa vecka så börjar nationella, vi har en bok som vi nyss fått i engelskan som vi ska läsa ut på kort tid med, ska snart ha prov i no med. När jag tänker på allt som vi har framför oss nu innan vi slutar så får jag klumpar i magen och mår illa. Herregud vad jag HATAR detta!!

Men nu måste jag försöka att skriva på U-landet fast att någon spelar så hög musik :(
Alla får försöka ha det mycket bättre än mig !

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback