Vulkanutbrott

Jäklar, ett vulkanutrbrott som skedde på Island men ändå sprider askan sig till andra länder :S
Tycker att folk borde förstå att jorden inte orkar mycket mer, det var till exempel jordbävning i Kina igår. Jag vill absolut inte att jorden ska gå under :( Men asså när det är till exempel Earth Hour så borde folk bry sig och man kan göra många olika saker som är bra för klimatet och miljön. Annars blir det väl så som i 2012 (filmen) att man får bygga stora arkar XD
Vill inte att det ska regna aska direkt :O Men nu så sades det på nyheterna att det kommer nog till och med kommer ner lite aska här i Skåne :O De har även stängt alla flygplatser, det var nog den på Gotland som inte skulle stängas förens senare har jag för mig att Carro sa.

Lite läskigt med alla naturkatastrofer som händer hela tiden nu för tiden :S
Eller vad tycker ni?


Pussar <3





Postat av: Räkan

Håller verkligen med dej syrran. Usch de är läskigt att sånt händer faktiskt :S.. Har faktiskt en tjejkompis vars pojkvän var på island när de hände. Så han kommer inte hem fören tidigast på Fredag! Alltså de är ju bara så :S.. finns inte ord :S..



Aja , snart fyller man gammal :O:P haha, nej men 20 :P.. ingen aning om hur jag ska firas, får slå en tanke på de sen.

Du får ha de så fint så höres vi hoppas jag :)

Kram Syster <3

2010-04-21 @ 17:34:19
URL: http://maaaaaaulin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback