VILL HA! (från H&M)

Asså har suttit och letat klänningar på ja, tror nästan alla sidor :O Letar såklart efter en klänning som jag kan ha på skolavslutningen, har hittat den "perfekta" och den är ifrån H&M (men bara för jag väl har hittat den perfekta klänningen så har jag såklart inte pengar :( ). När jag väl kollade klänning så kollade jag på jackor också eftersom jag har ingen direkt vårjacka :S Har bara en vindjacka som ja, den är inte så bra om jag får säga så :S

Slänger in bilder på de tre saker som är favoriter från H&M just nu =)


Funderar på ngn av de jackorna, tror nästan att jag gillar den första mer XD

Ni anar inte hur många gånger jag har gått in på H&M de senaste dagarna nu för att kolla på klänningen XD
Är man galen så är man ^^

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback