Vatt iväg :P

Idag så åkte jag, mamma o Malin till mormor. På vägen dit så stannade vi vid kyrkogården i Tjörnarp och tände ett ljus åt morfar och så satte vi påskliljor där <3
Vi käkade köttfärslimpa hos mormor, DEN GODASTE KÖTTFÄRSLIMPAN MAN KAN ÄTA! :D
Jag, Malin och Carro fick även påskägg av mormor. GOTT :D
Så har fått två påskägg denna påsken :) Ett av mamma o ett av mormor :P

Haha, var tvungen att ladda min mp3 nu för hade glömt stänga av musiken sedan jag laddade den sist XD Så igår när jag skulle lyssna på den så gick det inte så bra för batteriet var slut XD hehe ^^ Så kan det bli ibland ;)

Här kommer bilder från dagen :D
<3
Bilder från minneslunden och sen på mamma och Malin och sista bilden är på påskägget som jag fick av mormor :D
LYCKAD DAG ;)

Nu ska jag kolla klart på Legally Blond :P

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback