Varit hemma =/

Halloj, är pigg som vet inte vad XD Känns som jag har druckit mycket kaffe men det har jag faktiskt inte, utan är bara väääldigt utvilad =) Mådde som sagt skit igårkväll så gick och la mig vid klockan nio, sen var jag hemma från skolan idag. Mådde lite skit idag men inte lika mycket som igår, så idag har jag i princip "bara" haft ont i magen och huvudvärk hela dagen.
Sen så har maten inte smakat gott, så har inte ätit så mycket. Kanske därför magonten XD Men så blir det när man inte kan äta.

Har nyss klivit upp från ett varmt bad <3 Lääänge sedan jag badade, men tyckte att det var dags nu =) Har hittat lite gammal musik :D Så sitter och lyssnar på det nu och njuter av att det äntligen är påsklov.


Förresten, fick brev från John Bauer idag =) Goda nyheter ;) Är preliminärt intagen på floristprogrammet i Karlshamn :D Så ifall om jag inte kommer in på spelutveckling på LBS så har jag mitt andra hands val klart :D Fan (ursäkta fula ordet) vad glad jag är!!! Nu hoppas jag på ett positivt svar från LBS och så hoppas jag att jag får sommarjobb också. Då så kommer allt kännas SUPER :D

Imorn så åker jag en vända till Knislinge för att fira pappa, sen åker jag hem igen och då så hoppas jag att jag tycker om mat igen så jag kan köpa något gott som jag kan äta ;)

Glad påsk på er alla :D

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback