Tjolahejsan! =)

Idag har vi haft två SO-lektioner i skolan och höll på med grammatik (verb, substantis osv.) lite tjatigt men funkade :P Sen så hade vi massa andra lektioner också :/
Tycker att vi borde få bättre mat när man gå länge i skolan. Idag var det t.ex. brockolisoppa och fralla med ost. Men man fick bara ta en fralla som inte mättade och soppan smakade inte bra :( Så på hela NO lektionen så mullrade min mage :S Ingen gillar att det är så dåligt med maten :(

Aja, nu i eftermiddag/ikväll så ska jag försöka hinna med att läsa lite matte i matteboken, städa mitt rum, packa lite inför helgen och kanske dra ner till affären med mamma om hon inte gör det själv =)
Så har lite och göra :P

Dock så tycker jag att det är tragiskt att det är torsdag och Glee inte är :/ Saknar det. Hoppas det börjar snart igen :P

Slänger in några bilder som jag tog när jag var hos Anna i torsdes/fredes :)
Annas underbara vovve <3
Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback