Seg ^^

Sorry att jag är så seg emellanåt på att blogga ;/

Igår så var vi i Knislinge o firade pappa, var där lite mer än en timme tror jag o sen körde Jimmy, Carro o jag till Eko där vi sprang in snabbt innan de stängde XD Sen så stack jag hem en stund o efter kanske en timme så åkte jag, Carro o Jimmy till Lasses i Sbg där vi köpte god mat :D Sen åkte jag med dem hem o var där till tjugo i ett på natten :D Vi kollade på Död mans kista =) Smakade även ballerina kladdkaka där, SKITGOTT =) Så ska nog ner till affären senare idag o köpa det :D

Bilden är från google :P

Ska äta lasagne hos C o J ikväll med så jag slipper äta själv :D GOTTIGOTTGOTT :) Har inte käkat det på jättelänge! :O

Menmen, nu ska jag lyssna på lite musik o chatta o sen blir det affären ;)

Pussar <3





Postat av: Alexandra

Låter som en kul dag :) Är dock lite besviken på dig att du inte ätit dom kakorna fören då D: Dom är bästigast xD

2010-04-03 @ 20:33:15
URL: http://meeoweatalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback