Elevens Val

Tjo, idag så hade vi elevensval i slutet av skoldagen, jag, Tesse o Elin bestämde att vi ska va de som ska fixa biljetter och affischer till vårshowen =) Så vi satt o letade upp lite bilder i datasalen som vi försökte få inspiration ifrån och sen så sprang vi runt och frågade massa lärare om de är frivilliga att ställa upp på det som vi har som idé :D Tänker inte skriva det här, vill att det ska försöka vara en lite surprice :P

Jo just ja, har inte gjort mitt SO prov än men Catta sa idag att jag ska göra det imorn, så jag hoppas att jag får det gjort då =) Hade det ganska soft på tyskalektionen eftersom att vi fick kolla på film, det enda jag vet är att filmen handlar om Hitler eftersom att jag har varit sjuk den mesta delen av filmen XD Aja, vi har en liten bit kvar på filmen så hoppas att den dröjer ett tag innan den är slut, det är ju gött att slippa jobba ^^

Nu ska jag plugga lite till inför mitt prov som jag ska ha imorn och sen klockan nio blir det Desperete Housewives och efter det Cougar Town ;) Göttans :D

Inte långt kvar till sommarlovet nu, GÖÖÖÖÖÖÖTTT :D LÄNGTAR SOM EN DÅRE :D

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback