Crap!

Det är ju typiskt, nu har min sladd till min dator gått i sönder , alltså laddkabeln. Så batteriet i datorn har tagit slut så jag sitter vid mammas dator nu. Vilket betyder att jag måste fixa en ny sladd till min dator. Jag får nästan alltid problem med något :O Aja, får se om jag hittar någon bra sladd i någon affär sen. Så länge får jag låna mammas dator, men hon vill ju såklart använda den så kan bara sitta här en liten stund :S

Sen har det inte hänt så mycket, åkte hem igår o då så fick jag massa godis och pengar av Steve o Ann-Marie, de hade varit på Cloetta fabriken o så tror jag att polkagrisarna kom ifrån Gränna :D Gott ;)

Idag så har det inte hänt så mycket i skolan, det som många i klassen reagerade skarpt på var uppgiften som vi fick på SO:n. Det var att vi skulle ner till kyrkogården, väl när vi var där så skulle vi leta upp familjegravar o någon i familjen var tvungen att vara född i början av 1900-talet. Sedan skulle Catta fota oss i gruppen och graven som vi hade valt och sen så fick vi cykla till Bruksgatan där vi skulle välja ett hus som familjen skulle bott i. Nu ska vi hitta på historier om familjerna.
Många av oss gillar inte detta för att kyrkogården är sorgensplats och ingen fotostudio, man ska inte ta folks namn, datum och allt för att sen hitta på historier om det. De har faktiskt levt en gång i tiden och ingen skulle väl gilla ifall om någon fotade en anhörigs grav och sen hitta på historier om den? Herregud, kan de inte få vila i fred på kyrkogården längre?
Ja, jag gillade i alla fall inte det, såklart så har alla en egen åsikt och detta är min. Sedan så får andra tycka vad de vill, men jag vill i alla fall inte att vi ska driva runt på en kyrkogård och vara respektlösa.

Nog med det ämnet, nu ska jag kolla lite på tv och kanske vila en stund. Hade varit väldigt bra för känner mig lite trött i ögonen :/ Men dock så får jag nog problem med sömnen inatt i sådana fall så tror jag stuntar i att vila XD


PS. får se när jag kan blogga sen, kanske inte blir på några dagar i och med datorproblemet :S
Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback