Ryggont, huvudvärk :(((

Hemma från skolan idag då =( Tråkigt som fan (ursäkta språket) Det är mycket roligare att gå till skolan än att ligga hemma och må dåligt, tänka sig att jag säger det men det stämmer faktiskt!!! Vaknade med stark huvudvärk och ryggont. Man kan absolut inte umgås med folk i min klass med huvudvärk kan jag säga, vi är den "högljudda" klassen på skolan, men så får det va ibland :P Sen nu så känner jag mig mycket bättre med alla sömn jag har fått och sen värktabletterna hjälpte mig mycket =) Nu så har jag mest ont i ryggen bara. Men tror att jag åker till Knislinge imorgon till min bästa kompis Anna :D Hoppas att jag ej mår dåligt då!!! För i fall om jag ej mår dåligt  så ska vi hitta på en massa roliga saker precis som vi brukar göra =D Nu så ska jag vila en stund, ses senare =) <3

Ni måste bara lyssna på denna låten ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback