Horrible day

Dagen var........................... hur ska jag förklara det?? :O    HEMSK!!!!


börjar med att man kom till skolan och har nästan förlorat förkyldning :D Sen på lunchen så klämmer Patricia mitt huvud mellan dörren och dörrkarmen eller vad man ska säga så att det kändes som att allt inehåll i hela huvet trycktes ut :S Sen på idrotten så tänkte jag så här : WTF varför inte vara med, jag är ju nästan fri ifrån förkyldningen :) Sen visar det sig att den gillar ej att jag idrottar när jag är förkyld så jag fick knappt ngn luft, huvudvärk, lust att kräkas och blodsmak i munnen. Som tur så hade jag Dennis i mitt lag som var så snäll och kämpade för mig också fast jag försökte allt jag kunde och orkade ändå :D tack så mkt =) Efter idrotten så var man så slut och hade världens hemskaste hosta så att det ej var sant, då gick vi och hade musiklektion som var jättebra och jättesnabb för att vi satt i datasalen :D Sen så slutade vi vid tjugo i fyra. Ska åkte jag och mamma till affären och handlade fika tills imorgon för att jag ska gå Levrasjön runt då. Hoppas att det går bra i morgon för annars så blir jag EJ glad :(        Pussar på er <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback