Helgen

JA, jag uppdaterade ej igår :/ Men det var för att jag var upptagen hela dagen o kvällen. Anna kom ju hit i fredes :P Vi lagade mat, kollade på filmer och spelade farmville och Yoville xD HAHAHA! Men kul hade vi :D Sen stack vi även ner till affären och ut en runda =)) Sen kollade vi på The Grudge. Den var grym ;)
Igår så åkte Anna hem =( Sen passade jag Ozzy hela kvällen =))))) Han var så rolig när vi var ute och gick xD Han ville gå fram till två stycken som satt o hånglade xD HAHAHAHA! Annars så gick allt bra :P Sen så sov han i min säng hela natten och väckte mig nu i morse :P Nu sitter jag här och gör typ ingenting :/ Ozzy ligger på min säng och sover nu med , HAHAHA! Han är en sömntuta :P






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback