3/9 - Torsdag

Hade so-prov och engelska glosor idag -_- Fick VG på so-provet som jag trodde jag skulle få IG på :D STOLT!! Sen har det ej hänt så himla mycket idag, har mest suttit och sjungt, tagit kort och så har jag suttit vid datorn ;) Skönt med pluggfri dag :DDD Gött schema imorgon också :D Börjar åtta med bild, sen slöjd, lunch, idrott och sen Matte och efter matten slutar vi vid 10 över 1. Snacka om lyx på fredagr :D Det gillar vi :) I helgen så händer inte något speciellt. Har inget alls planerat faktiskt :( tråkigt, men så är det ibland. Nu så ska jag lyssna på mer musik och försöka att inte sjunga med för min hals må inte så bra för att jag har fått en förkyldning :( Här kommer lite bilder som jag tagit idag och igår, även en bild på halsbandet som jag fick av kära syster :D <3


Pussar och kramar på er där ute =) <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback