2:a September

Igår så skrev jag för jag pluggade, sen så bakade jag chokladmuffins ;) Sen pluggade jag igen och så kollade jag LITE på tv =) Hände inte så mkt igår alltså :(

Idag så var det skola, slutade vid tjugo i två men skulle slutat tio i egentligen, fast vi hade ingen rast så vi fick sluta då :D Cyklade hem och sen började jag med läxor med en gång :S Ska ha prov på Franska Revolutionen imorgon, THAT SUCKS! Ska även ha engelska glosor :( Kommer att ha stängda ögon innan jag ens är klar med allt pluggande idag, glömde säga att jag typ halvsov när jag läste igår för det var så tråkigt xD Jaja, råplugg idag bara för det -_- Ska dricka mycket te och så ska vi äta tacoopaj till middag sen kommer jag äta chokladmuffins. Så är det på pluggdagar =) Man gör allt för att det ska bli roligare att plugga. Kommer även ha musik igång också ;) Man kan ej leva utan musik alltså, i alla fall inte jag.

Måste fortsätta plugga nu :( Kommer förmodligen hinna med en uppdatering imorgon om det ej dyker upp något annat. Förklarar nu, jag vet att det tar ej långt tid att skriva ett inlägg men det är så att min data lever sitt eget liv och gör ej alltid det man vill (det är orsaken varför jag ej orkar uppdatera varje dag). Ville att ni skulle veta det..



Ha det så bra allihopa =) <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback