Massvis med arbeten
Har varit i skolan idag :S Sen slutade vi klockan tjugo i fyra efter musiken ;) Det hände en tråkig sak på idrotten och det var att Jonna trillade och hon stukade nog foten :S Känns som att det är väldigt mycket i skolan just nu , imorgon så ska jag till exempel på gymnasiemässa efter skolan. Och sen måste jag lämna in första kollen på mitt musik arbete, sen läsa ut boken i svenskan, läsa ut boken i engelskan, redovisa om Korfu, prov i So på torsdag och prov i matte på fredag. Sen nästa vecka är det gymnasieinformation, Malmötripp, tyskaprov.
Så ja, det är ganska mycket. Och vill ändå hinna med några promenade denna veckan men det kommer bli ont om tid, ska nog göra så att man går ut nästan direkt efter man kommit hem och sen stannar man hemma och pluggar resten av dagarna :S
Men nu så måste jag läsa lite i Twilightboken : Om jag kunde drömma. För den ska jag snart lämna in en bokreccension på :S
Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback