Lite blandat ;)

Hejsan kära läsare :D Idag så hade jag otur :( Mådde illa och hade jättejättejätteont i magen :s Så jag fick gå hem från skolan och som tur är det så att jag kan jobba hemma med de sakerna som jag missar. Och jag missade även min tandläkartid igår för att jag trodde att den skulle vara idag men tydligen igår, fick heller ingen smspåminnelse :/ Så nu får jag nog vänta ändan till våren för att det finns få sånna speciallist tider om året. Skit också! Jag vill bara lösa detta problemet med mina tänder nu, och jag vet inte ens vad de ska göra åt det än :(

NU så ska jag vila och bara ta det lungt och om jag mår bättre imorn så går jag till skolan, fast att de tycker att det är bra om jag stannar hemma så att jag mår helt bra igen innan  jag går tillbaka.. Så ifall om jag blir hemma så blir det ändå bara pluggpluggplugg :/ Och i helgen så åker kanske Anna hit till Bromölla, vilket jag hoppas på :D Sen på måndag så ska jag sova över hos Nea Pea för at på tisdag ska jag hänga med henne och hennes familj till Väla :D YEY!! Jag älskar att ha lov :D <333
Senare på lovet så ska jag även ta en "tripp" till Knislinge ;) Då så ska jag nog ha filmkväll med Anna och några till , VILKET JAG HOPPAS PÅ! :D:D

Jaja, måste gå nu, för nu så har jag verkligen kramper i magen igen så jag ska lägga mig och vila. Vi ses :)

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback