Dåligt väder :(

Förlåt för att jag inte uppdaterade idag eller ska jag säga igår? Men jag har varit så trött och sen så har jag kollat på film och så. Anna kunde ju inte åka hit idag eftersom att hennes ena öga hade svullnat upp :( Krya på dig gumman <3
Imorgon så ska jag nog ut och gå en runda om det blir bra väder och sen så MÅSTE jag skriva bokrecensionen som jag ej gjort än och jag vill inte jobba med den senare i nästa vecka :/ Så ska försöka få klart den också och engelskaboken med. Den är dryyyyyyyyyg! Man tappar handlingen helt till boken för att den är så tråkig. Så ett råd, läs inte Of Mice and Men om ni inte måste förstås.. Eller vad den nu heter ^^

Nu så ska jag nog kolla på en film till eller så ska jag gå och sova. Ha det så bra :D Pussar <3





Postat av: Carolina

Jag har både läst den och sett filmen.

Se filmen om du inte pallar läsa den :P

haha

2009-10-26 @ 17:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback