Stan och tv-tittande

HELLLOOOU! :D  Var ju inne i stan med Anna och vi gick och letade efter en praoplats till henne men hittade ingen. Frågade på jättejättemånga ställen :/ Sen så fikade vi på Brödboden =) Valde en killevipp eller vad det var :O och en kopp te :) Mycket gott fast det blev lite för mkt att äta upp hela den bakelsen så jag lämnade lite. Var väldigt mycket grädde i den :O Skitsaksamma, god var den i alla fall :P Efte det så gick vi nåra varv runt torgen och efter det gick vi till LBS (IGEN XD ) men nu så ställde vi frågor som vi glömde göra sist vi var där. HAHAHA, man fick ju lite skrattsjukan efter man hade varit där XD Nu så tror jag att jag vet vad jag ska söka och ifall om det blir så som jag tror nu så kommer jag att söka till florist och spel :)
Sen ikväll när jag kom hem så kollade jag liten stund på Ugly Betty, sen Desperete Housewives och nu sitter jag och kollar på Brothers and Sisters.

Efter programmet är slut så ska jag gå och nanna xD Är väldigt trött och imorn så är det ju skola igen :S Usch då!  Nu längtar jag tills det är helg och jag längtar även till lovet =)

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback