Bloggdesignen snart här =)

Hallå allihopa =) Sen jag bloggade sisst (igår) så har jag varit med Alicia o varit uppe hemma hos syrran och pratat om min bloggdesign. Så snart kommer den tror jag :P
Det var ialla fall jätteroligt igår när jag hängde med Alicia o hennes mamma till Lena. Och de små valparna var JÄTTESÖTA ;D Sen så blev de trötta så jag och Alicia kollade lite i tidningar och sen så såg vi slutet av Supersize Vs. Superskinny och efter det så kollade vi på Design: Simon och Thomas =) När det var slut så åkte jag hem igen.
Idag så var jag som sagt hemma hos syrran och hon visade lite alternativ till bloggdesignen. Hon har gjort många fina bloggdesigner. Så nu LÄNGTAR jag till den är klar =) Och efter jag varit uppe hos dem så gick jag hem igen och då så hade mamma köpt ett nytt kontantkort till min nya mobil. Så nu kan jag ÄNTLIGEN använda den :D Nu så sitter jag här och lyssnar på lite musik. Hoppas att alla har det bra =) <3 Lyssna på de här två låtarna om ni känner för det :P

Beyoncé - Halo .. Tycker att denna låten är jättebra =)
 

Lady Gaga - Love game .. En låt som jag precis har börjat lyssna på, tycker att den är bra =)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback