Msn o lite musik

Hej där ute! =) Sitter här nu och lyssnar på musik och pratar med kära Nea på msn. Ja, efter att jag skrev innan så har jag varit ute o gått lite och så har jag fått lite låtar av Nea på msn. Sen så har jag såklart laddat upp lite nya bilder på BDB. Nu så ska jag prata vidare med Nea en stund och sen kommer jag nog att kolla på en film. Tänker på Noora också, saknar hennes söta danser, haha <3 Ja, jag vet ej vad jag ska skriva. Hmm,  lite sorgligt att det ej är så varmt så att man kan sola o bli brun :/ Menmen, det kommer kaske finare väder. Man kan annars hoppas på det :D Aja, får väl säga gonatt på er alla =) <3 För jag skriver nog inte mer ikväll tror jag ej i alla fall.

Får bli en liten bild på mig och söta Noora <3  & en på mig och Nea <3 (denna bjuder vi på xD)
När hon var nere och hälsade på oss nu i sommar =)       HAha, i vintras när jag var med Nea =)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback