Home sweet home =) <3

Hejsan allihopa :D Det var ett tag sen sist. Det har hänt mycket under tiden sen jag skrev sist :P Jag har varit hos mina kusiner och min underbara syrra har fixat denna fina bloggdesignen :DDDD Många tack till henne =) <3 Den blev unhderbart fin :D Ja, nu när jag har varit borta hos kussarna så har jag varit "barnvakt" varje dag =) Medans kusinerna lekte med kompisar så lekte jag med deras granne Emelie som är ca. två år. Hon fick ej vara med de andra och leka så jag lekte lite med henne :D Vi tankade en leksaksbil med stenar, o låtsades att det var bensin :O xD Haha, barnslig får man faktiskt vara! <3 Sen så har jag badat med kusinerna också =) Och deras kompisar badade också med oss ibland, hehe :P Och så finns det en häst utanför deras hus så man har varit o hälsat på den också o matat den lite xD Jättekelen häst =) Nu så sitter jag här o lyssnar på olas nya låt och dricker cola för har precis varit uppe hos syster och hälsat på en LITEN sväng, fick toblerone för att syrans sambo vann mkt på Grönan  =) Bra med träning att spinga i trappor ;D Innan jag och mamma gick upp där så åt vi pizza, blev JÄTTEMYCKET över, haha xD Nu så kan jag bara säga att jag är trött på pizza. För när jag var hos kusinerna så bjöd jag hela familjen där på pizza. Och då orkade jag ej äta upp min pizza så resten åt jag till frukost dagen efter så jag vill ej ha mera pizza nu, hahaha xDDD Förresten mamma hon var ju i Finland, så det var därför som jag var hos kussarna. Så när jag kom hem idag så fick jag en godisburk och ett jättefint halsband =) Så veckan har varit att leka med kusinerna varje dag :D Men nu så kommer jag att lägga in lite av bilderna som jag tog hemma hos kusinerna :) Förresten ska dit imorn igen för att vi ska fira Wilma ;D

Lilla Melker (kusse)Lilla Wilma (kusse)Här är hästen som var så kelen =)Eskil, Melker, Emelie och Wilma hängde med mig till hästen =)Var ute nästan hela dagarna =) Roligt när det var fint väderFår väl bli en lite bild på mig också, sittandes i gräset :PFick även en bra bild på denna blomman där det är en fluga, en geting och ett litet djur på =)Får även bli en lite bild på denna söta lilla flcika som jag lekte med =)Det var detta huset som man sov i hela fem dagar =)Haha, råkade ta denna bilden xDTror att denna blomman heter Ja, fick bli denna bilden på molnen också :P






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback